Välkooommen! :D

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Låg update

Av Majsen Majsensson - 14 juni 2012 19:13

Ni har säkert märkt den låga bloggningen de senaste 2 veckorna typ..? 

Det är för att jag har så hiiiimla mycket att göra på 

en gång känns det som, och ni vet hur det blir när man ska göra massa saker samtidigt, -Inte bra! :D

Idag har jag i alla fall slutat skolan vilket var superskönt, så nu kan man äntligen 

få lite tid för sej själv! Hahha!! Har nu precis städat

Soda's bur, puhh! Och äntligen fick jag lite tid till datorn! 

 

Igår sa jag ju att jag antagligen skulle hinna blogga innan skolavslutningen

men då trodde jag inte att jag skulle ha så himla mycket att göra!

haha, man skulle äta frukost, klä på sej, borsta håret (och denna gången var det jobbigare än vanligt

eftersom att jag hade tvättat håret igårkväll och då blir det mycket trasligare)

och sedan locka håret och slutligen kanske göra något litet

till med håret! herregud, ingen tid över till bloggen märkte jag då hahah! 

Och nej ni kommer inte få någon bild på mitt hår just nu,

för mitt hår just nu = FAAAAAAIIIIIIL!! 


hahaha! Iallafall efteråt gick vi på restaurang med pappi och en kompis och hennes

föräldrar och farmor! Kulkul! 


Juste påtal om farmor, farfar och så, så var våran farfar på plats

på skolgården och jag och syrran fick var sin present, tack så jättemycket farfar!

Detta var vad som låg i paketet:

 

De här två supersnygga tröjorna, ena är ett linne och det andra

är en typ av magtröja typ.. Jättefina enligt mej!

Tack till dej  


Till er som också har slutat skolan idag (många, iallafall vad jag har hört) vad 

gjorde ni efter avslutningen?



Ps. Kom ihåg att imorn (fredag), lördag och söndag är jag på

handbollscup, och kan därför inte blogga på hela helgen, vilket är synd, men så är det!   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majsen Majsensson - 15 juli 2012 15:33

Har just nu denna bloggen. Jag bytter igen. Bara så att ni har koll på vilken blogg det är jag egentligen har, heheh :)  ...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 14:11

Nu flyttar jag till blogg.se bloggen! Kommer kanske kolla in här ibland, men inte ofta, och jag kommer heller inte göra några inlägg här!    MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN NYYYYYYYYYYYYYYYA BLOOOOOOOOOOOOOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! http://thatmaja.blogg...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 11:53


Jag o en kompis på msp håller på med en blogg på blogg.se! Ska bli kul att få lite omväxling här på bloggen, men det är inte jag som gör någonting av bloggen eftersom att jag inte kan ett endaste dugg på blogg.se! Så L8! på msp, håller på med n...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 11:00


När alla andra utom jag hade instagram så bestämde jag mej för att också skaffa det! Jag skaffade det för några dagar sen, men jag har inte hunnit blogga om det än, eftersom jag inte vet hur det funkar riktigt än!   ...

Hej o välkommen till min msp blogg, Hoppas du ska trivas här :3 ♥

Presentation

Konishiwa!
Du har kommit till en awsome tjej som har 11 prickar på vingarna, här bloggar jag om spelet msp (moviestarplanet.se) men det blir bara mer o mer irl o design!
Okej vi sammanfattar det hela: Jag bloggar om det mesta mellan himmel o jord!

 

Klicka här om du skulle vilja ha en header elr något liknande :)  

Cuteki postales
Vad saknar du på min blogg?
 Design
 Irl
 Msp Bilder
 Andra bilder (Skriv i kommentaren)
 Tävlingar
 Videos
 Musik
 Annat (Skriv i kommentaren)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen



Light Pink Pointer

Följ mej via bloglovin här! :D

 


Skapa flashcards