Välkooommen! :D

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

I WANT SOOOVA

Av Majsen Majsensson - 25 juni 2012 19:49

Hejsan underbara läsisar! 

Nu har jag precis ätit middag med mamma o syrran, och innan det blev det faktiskt en 

liten tupplur! Eftersom att jag hade sovit ganska så dåligt inatt 

så var jag ju tvungen att ta igen det på något sätt, och vad gör man då? Jo, SOVER   

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, som jag sa

förut så har jag tagit en skön varm dush, städat Soda's bur och lite så.. 

Nu är jag ganska så trött, även fast jag sov en bra stund förut, så det blir nog till att lägga sej

i bra tid idag! Rediga maja, hah!   

Nu ska jag sätta mej o göra lite tidinställlda! Hörs sen! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majsen Majsensson - 15 juli 2012 15:33

Har just nu denna bloggen. Jag bytter igen. Bara så att ni har koll på vilken blogg det är jag egentligen har, heheh :)  ...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 14:11

Nu flyttar jag till blogg.se bloggen! Kommer kanske kolla in här ibland, men inte ofta, och jag kommer heller inte göra några inlägg här!    MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN NYYYYYYYYYYYYYYYA BLOOOOOOOOOOOOOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! http://thatmaja.blogg...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 11:53


Jag o en kompis på msp håller på med en blogg på blogg.se! Ska bli kul att få lite omväxling här på bloggen, men det är inte jag som gör någonting av bloggen eftersom att jag inte kan ett endaste dugg på blogg.se! Så L8! på msp, håller på med n...

Av Majsen Majsensson - 26 juni 2012 11:00


När alla andra utom jag hade instagram så bestämde jag mej för att också skaffa det! Jag skaffade det för några dagar sen, men jag har inte hunnit blogga om det än, eftersom jag inte vet hur det funkar riktigt än!   ...

Hej o välkommen till min msp blogg, Hoppas du ska trivas här :3 ♥

Presentation

Konishiwa!
Du har kommit till en awsome tjej som har 11 prickar på vingarna, här bloggar jag om spelet msp (moviestarplanet.se) men det blir bara mer o mer irl o design!
Okej vi sammanfattar det hela: Jag bloggar om det mesta mellan himmel o jord!

 

Klicka här om du skulle vilja ha en header elr något liknande :)  

Cuteki postales
Vad saknar du på min blogg?
 Design
 Irl
 Msp Bilder
 Andra bilder (Skriv i kommentaren)
 Tävlingar
 Videos
 Musik
 Annat (Skriv i kommentaren)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen



Light Pink Pointer

Följ mej via bloglovin här! :D

 


Skapa flashcards